3 thoughts on “TGIF.

  1. در عصر جدید تکنولوژی‌ها بسیار کاربردی شده‌اند و یک نمونه بارز آن را می‌توان دستیگره دیجیتال htn نام برد. از دستیگره دیجیتال در درب ورودی آپارتمان و درب‌های اتاق و یا محل کار استفاده می‌شود که با این دستگیره‌ها برای ورود به مکانی دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست یا از اثر انگشت، یا از کارت ورود، رمز ورود و یا از ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.

    Like

  2. با کاهش قیمت و بهبود کیفیت قفل‌های دیجیتال و دستگیره هوشمند، این محصولات در ایران به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. در حال حاضر، انواع مختلفی از قفل‌های دیجیتال و دستگیره هوشمند با قیمت‌های مختلف در بازار ایران موجود است. شرکت اچ تی ان پرایم بیش از 12 سال است که در زمینه تولید این دستگیره در داخل کشور فعالیت دارد و جزو اولین تولیدکنندگان این محصول بصورت بومی می‌باشد. در سال‌های اخیر نیز این شرکت بعنوان نماینده انحصاری شرکت فیلیپس، دستگیره هوشمند فیلیپس و چشمی دیجیتال فیلیپس را وارد و با ضمانت‌نامه کتبی اچ تی ان پرایم ارائه می‌نماید.

    Like

  3. Akıllı kapı ekranı, Türkiye’de giderek popülerlik kazanan bir teknolojik çözümdür. Bu akıllı cihazlar, evlerin, apartmanların veya işyerlerinin giriş kapılarına entegre edilerek güvenlik ve kullanım kolaylığı sağlar. Akıllı kapı ekranları, geleneksel zil sistemlerinin yerini alarak ziyaretçilerin tanınması, iletişim kurulması ve kapı açma işlemlerinin kontrol edilmesi gibi işlevlere sahiptir.

    Like

Leave a comment