3 thoughts on “Harnessed In Slums

  1. قفل دیجیتال بدون شک مهمترین بخش یک خانه هوشمند است. یک قفل دیجیتال علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد قفل درب خود را به راحتی باز کرده و قفل کنید، همچنین افرادی را که هنگام دوری از خانه وارد و خارج می شوند، نظارت می‌کند. برخی از مدل ها به سادگی به شما امکان می‌دهند از تلفن خود برای باز و بسته کردن درها استفاده کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهند دسترسی ویژه‌ای را به دوستان، اعضای خانواده، پرستار کودک یا کارکنان تعمیر و نگهداری اختصاص دهید. پیشرفته‌ترین گزینه‌ها با دستورات صوتی کار می‌کنند و از دستگاه‌ها و خدمات خانه هوشمند شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کنند.

    Like

  2. با کاهش قیمت و بهبود کیفیت قفل‌های دیجیتال و دستگیره هوشمند، این محصولات در ایران به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند. در حال حاضر، انواع مختلفی از قفل‌های دیجیتال و دستگیره هوشمند با قیمت‌های مختلف در بازار ایران موجود است. شرکت اچ تی ان پرایم بیش از 12 سال است که در زمینه تولید این دستگیره در داخل کشور فعالیت دارد و جزو اولین تولیدکنندگان این محصول بصورت بومی می‌باشد. در سال‌های اخیر نیز این شرکت بعنوان نماینده انحصاری شرکت فیلیپس، دستگیره هوشمند فیلیپس و چشمی دیجیتال فیلیپس را وارد و با ضمانت‌نامه کتبی اچ تی ان پرایم ارائه می‌نماید.

    Like

  3. Akıllı kilit, Türkiye’de giderek popülerlik kazanan bir teknolojik yeniliktir. Bu akıllı cihazlar, geleneksel kilit sistemlerinin yerini alarak güvenlik ve kullanım kolaylığı sağlar. Akıllı kilitler genellikle mobil uygulamalar veya kablosuz bağlantılar aracılığıyla kontrol edilebilir ve çeşitli özelliklere sahip olabilir.

    Like

Leave a comment